Camplife - Reisverslag uit Port Pirie, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Camplife - Reisverslag uit Port Pirie, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Camplife

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2010 | Australië, Port Pirie

Hoi!

Na bijna twee weken leven in de auto zijn we beland in Port Pirie, een plaatsje ten noorden van Adelaide.
Vorige week de Great Ocean Road gedaan. Was geweldig mooi, genoten van super mooie uitzichten, heerlijke compost wc's, avonden bij het (zelf bijelkaar geraapte) kampvuur en het kamperen! We zijn zelfs op een camping geweest waar de koala's om ons heen in de bomen zaten! Echt superleuk om ze van zo dichtbij te zien!
Verder zijn we doorgereden naar Adelaide. Ondertussen zijn we weer een backpacker rijker, Roos (jep, van de eerste 6 weken) is namelijk twee dagen geleden in gestapt! De auto is nu echt bomvol, maar het past nog precies dus is super gezellig!
Gisteren een bezoek gebracht aan Adelaide, en dat was me toch een avontuur. Eerst door de stad heen gelopen, maar omdat we naar de outback gaan en ik al 5 maanden last heb van mijn tandvlees, wilde ik toch even naar een tandarts. Nou is er alleen het probleem dat ik een buitenlander ben, dus ik niet zomaar naar een tandarts kan, tenzij ik hier even een maand wacht. Dus, wij naar de traveldokter toe, waar ze zeiden dat ik het beste naar het ziekenhuis kon gaan. Op naar het ziekenhuis dus, waar ik door werd gestuurd naar de emergency afdeling! Nja, zag er best lullig uit, want ik was niet echt een noodgeval natuurlijk ;) Maar goed, uiteindelijk geholpen door een dokter, die zei dat ik een of andere simpele ontsteking had en zich toch wel afvroeg waarom we hier in hemelsnaam voor naar het ziekenhuis kwamen! Wij dus uitgelegd en gelukkig werd er om gelachen :P Nu weer wat heerlijke vitamientjes op zak en over een paar weekjes is het weer helemaal beter.
Nu zijn we beland in Port Pirie, waar we nog even opladen om op weg te gaan naar de outback!

XXX

  • 24 Maart 2010 - 18:34

    Marlies:

    Hoi Jorie,

    Hopelijk ben je snel van je tandvleesontsteking af, eet maar veel sinaappels.
    Leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben samen, zelfs op campings zonder toilet en douche maar wel met koala's.
    Een goeie reis naar Uluru en tot bellens of mails.
    Nog 3,5 week en dan......

    X mama


  • 24 Maart 2010 - 18:34

    Marlies:

    Hoi Jorie,

    Hopelijk ben je snel van je tandvleesontsteking af, eet maar veel sinaappels.
    Leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben samen, zelfs op campings zonder toilet en douche maar wel met koala's.
    Een goeie reis naar Uluru en tot bellens of mails.
    Nog 3,5 week en dan......

    X mama


  • 24 Maart 2010 - 21:14

    Rita:

    Hoi Jorie,

    Tjeee, wat een avontuur he. En gezellig met Maarten. Ik ben benieuwd hoe het je ouders zal bevallen in het kangeroeland. Laat je maar lekker verwennen als ze er zijn.
    Maak er een mooie tijd van met z'n allen.

    Groetjes Wim en Rita

  • 25 Maart 2010 - 10:58

    Karen:

    Heeee Schwester!
    Alles goed? Ondertussen al minder last van je tandvlees :P?
    Hier is alles prima.. ben heeeeerlijk van de zon aan het genieten! Have fun nog & groetjes aan Maarten XXX

  • 27 Maart 2010 - 20:38

    Knook6:

    Hoi Jorie,
    Wat leuk om alles te volgen van je! Gelukkig niet echt een spoedgeval geweest in het ziekenhuis!
    nog even en je ouders komen! Leuk hoor!
    groeten van het hele stel weer. Gr. Yolanda

  • 30 Maart 2010 - 19:29

    Marc & Marcia:

    ha Jorie,

    Leuk je verhalen te lezen. De Great Ocean Road hebben we ook gereden, inderdaad mooie uitzichten, vooral bij zonsondergang. Geniet en lekker outbacken!

    Marcia & Marc

Verslag uit: Australië, Port Pirie

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 33699

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: