Bye bye Brisbane! - Reisverslag uit Geelong, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Bye bye Brisbane! - Reisverslag uit Geelong, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Bye bye Brisbane!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2010 | Australië, Geelong

Hoi!

Vandaag een verslag vanuit Geelong (een plaatsje ten westen van Melbourne)! Nu nog even snel op internet, want vanmiddag ga ik (en Eric en Maarten natuurlijk) beginnen aan de Great Ocean Road!
Zal eerst is even vertellen hoe de afgelopen dagen waren, want ik moet eerlijk zeggen, het is weer redelijk back to basic, haha.
Donderdag zijn Maarten en ik vertrokken uit Brisbane. Was bestwel een lange dag, want we moesten vanalles regelen. Eerst de kamer schoonmaken, kamercheck, borg ophalen (wat helemaal een gedoe was, maar dat is een lang verhaal ;)), taxi halen, vliegtuig halen, tussendoor nog ergens eten, en uiteindelijk landen in Melbourne!
In Melbourne een nachtje in een hotel geslapen en vrijdagnacht hebben we voor het eerst gekampeerd! De campings zijn best basic, dat betekent een wc als je geluk hebt, maar zeker geen douche! Maar ja, wat wil je als de campings gratis zijn :P Ondertussen is alles dus niet even schoon meer, maar het is hartstikke leuk, en dat is belangrijk!
Maarten en ik slapen nu elke nacht in een tentje en Eric in de auto. De Ford Falcon ontploft ongeveer door al onze zooi, maar hij rijdt nog, dus dat is geen probleem.

Ik hoop dat ik andere avonturen snel weer kan vertellen, want ik heb nu geen internet meer en mijn telefoon heeft nergens ontvangst, dus die heb ik ook maar uitgezet ;)

XX Ot

  • 16 Maart 2010 - 07:21

    Maaike:

    Joriee!
    Wat spannend zeg hahaha, maar het klinkt wel heel gaaf! Veel plezier en goed uitkijken he;)!
    xxxxxxxxxxxxx

  • 16 Maart 2010 - 07:46

    Jens:

    Knookie!

    Wat een timing om helemaal back to basic te gaan! Heb net even Jorie-advies nodig eigenlijk. Maar ik zal je snel weer mailen: de probleemstelling en natuurlijk andere entertaining stories!

    Ik ben in ieder geval weer vermaakt door je verhaaltjes, fijne reis!

    Kusjes & Knuffels

  • 16 Maart 2010 - 09:29

    Nicole:

    lieverd, dat klinkt pas als camping life.
    ik ga je snel weer mailen ook al lees je het niet!
    veel plezier he en groetjes aan maarten!
    oh trouwens, had je kaartje ontvangen, super lief!! echt heel leuk
    dag mop dikke kus!

  • 18 Maart 2010 - 15:46

    Knook6:

    Hoi Jorie,

    Zo te zien nog alles goed met je.Binnenkort je ouders weer zien, leuk.
    Wij hebben vandaag een mooie lentedag, natuurlijk niet zo lekker als bij jou,maar toch.
    Dirkjan heeft inmiddels een beugel, Frederieke heeft weer een vriendje, en Maarten en Sebastiaan blijven klagen over school, weinig veranderingen dus voor ons. Maar hier alles goed.
    Geniet er verder weer van!
    Groeten van allemaal, Yolanda

  • 20 Maart 2010 - 10:19

    Hessel:

    Heey Jorie

    Het is een lange tijd geleden sinds dat ik je geschreven heb. Ik zie dat je nog steeds het zelfde lui lekker leventje hebt als eerst vol avonturen.
    Goed uitkijken met rijden (ze rijden daar toch links?)ook al zul je nu inmiddels al wel klaar zijn met deze gewelding mooie weg (zo ziet het er tenminste uit in google maps)

    Nou nog veel plezier XX Hessel

Verslag uit: Australië, Geelong

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 33697

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: