Papa en mama op komst! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Papa en mama op komst! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Papa en mama op komst!

Door: Jorie

05 Maart 2010 | Australië, Brisbane

Hoi!

Weer even een berichtje vanuit (regenachtig) Brisbane. Jaja, goed gelezen, inderdaad regenachtig Brisbane! Het regent hier echt al twee dagen (haha, voor mij is dat heeeeel lang ;)) en nu is het appartement lek, dus het regent hier niet alleen buiten, maar ook binnen!
Maar verder is hier alles goed! Veel vrienden die net als Maarten op EF studeren, vertrekken deze week of volgende week weer naar het thuisland, dus moet zeggen dat het hier wel een beetje stil wordt. Maar natuurlijk moet je dit altijd van de positieve kant bekijken, want dit betekent veel feestjes om afscheid te nemen van iedereen!
Volgende week donderdag gaan Maarten en ik hier ook weg, en gaan we eindelijk een begin maken aan de zuid- en westkust van Australie! En nog iets leuks, de westkust gaan we niet met z'n tweetjes doen, maar met z'n viertjes! Papa en mama komen namelijk ook een kijkje nemen in Australie! 20 April komen ze aan in Perth en vanuit daar gaan we twee weekjes in een campertje rondtrekken. De bedoeling is om ongeveer in Port Hedland uit te komen, maar aangezien er zoveel mooie dingen te bekijken zijn, moeten we even afwachten of we dat gaan halen ;)
Verder stappen we volgende week weer in de auto bij Eric. Even Melbourne bezoeken en dan de Great Ocean Road! Vanuit daar arriveren we in Adelaide, gaan we verder naar Uluru, rijden we weer terug en komen we waarschijnlijk uiterlijk 17 april in Perth aan om de Redbull Airrace te zien :D Maar goed, dat is zoals gewoonlijk een globaal plan en plannen kunnen natuurlijk altijd veranderen :P Nja, behalve dan dat ik natuurlijk op 20 april op het vliegveld in Perth sta!
Ik geloof dat ik nu alles wel weer geupdate heb, dus dat was 'm weer :)

Tot de volgende keer! (haha wat rijmt dat leuk :P)

XX Joor

• 05 Maart 2010 - 01:13

Kristel En Nikki:

wat leuk dat we een x de eerste zijn;) Veel plezier met je tocht und die vati en muti. Hier schijnt al 3 dagen de zon, maar op het moment is het donker, namelijk half 3 's nachts;).
    Wij zeggen dikke kussen en veel plezier. Doe Maarten de groetjes! De ballllleeee....
    xxx

• 05 Maart 2010 - 07:38

Yolanda:

Dag Jorie,

Het blijft afwisselend bij je!Och en een beetje regen; gek dat je zo snel aan dat mooie weer went..
    Hier is vandaag alweer sneeuw gevallen, tot grote teleurstelling van Frederieke, maar tot vreugde van de jongens! Een echte winter hier dus.
    Wat leuk dat je ouders komen! Maakt het weer anders voor je, een hele andere afwisseling, maar wel heel fijn!Geniet ervan!
    Lieve groetjes van alle Knookjes uit Roosendaal

• 05 Maart 2010 - 14:03

Brigitte:

Ik wist al van de plannen maar toch goed om te lezen dat het door gaat.
    Hier is het ook een lekker weertje, na een paar dagen zon wordt er weer sneeuw verwacht.
    Ik vind het leuk voor je dat je ouders komen. geniet van die tijd
    Tot skype anders veel plezier
    Doei brigitte

• 06 Maart 2010 - 14:51

Oma En Opa:

Hoi Lieve Jorie, wat geweldig dat je ouders je komen bezoeken!!!Wat zullen jullie hiervan genieten. We kijken al uit naar alle foto`s die jullie gaan maken.Nog bedankt voor de kado`s, heel erg leuk.Doe voorzichtig en de groeten aan Maarten. Liefs Opa en Oma

• 08 Maart 2010 - 15:15

Mariëlla:

Heeey Jorie,

Fijn voor je dat je samen met Maarten gaat reizen en super leuk dat papa en mama naar je toe komen.
    Ga er van genieten met z'n viertjes hoor. Ik wens jullie een fijne tijd toe. Wij kijken uit naar je verslag. Doe de groeten aan Maarten (ook al kent hij ons dan wel niet haha) en geniet. Oja en nog bedankt voor jou groetjes aan ons haha wij waren er blij mee.

Dikke kus Mariëlla en Joëlla

• 15 Maart 2010 - 20:47

Sonja :

Hoi Jorie,
    Je moeder is echt helemaal blij dat ze naar je toe kan.. We gaan regelmatig samen sporten en ze heeft me uitgebreid alles vertelt..super leuk dat jullie met z'n vieren met de camper gaan toeren.
    Geniet er van...

Grt Sonja xxx