Back on track..? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Back on track..? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Back on track..?

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

15 Februari 2010 | Australië, Brisbane

Hoi!

Voor de afwisseling heeft er ook deze keer weer een change of plans plaatsgevonden! Ik ben namelijk weer terug in Brisbane. Nou zie ik jullie al denken, hoe komt ze daaaar nou weer bij?! Ik zal het is eventjes uitleggen hoor!

Nadat ik in Melbourne was aangekomen, zat ik al meteen niet zo lekker in mijn vel (was vast wel op te maken uit mijn vorige blog ;)). Maar, ik wilde natuurlijk toch super graag rond gaan reizen in de auto, dus vandaar dat ik dacht, even doorzetten! Dinsdag vertrokken Eric en ik met de auto richting Geelong (in de buurt van de Great Ocean Road). En toen had ik even een momentje dat ik het niet helemaal meer zag zitten in de auto. Realiseerde me dat ik Maarten miste en dat de auto me toch niet helemaal het blije gevoel gaf alsdat ik dacht dat het me zou geven. Ik miste Maarten en daardoor miste ik eigenlijk iedereen!

Daardoor heb ik besloten terug te gaan naar Brisbane. Misschien duurt het op deze manier langer voordat ik de Westkust zie, maar het belangrijkste is dat ik lekker in mijn vel zit!

Oke, nu weer genoeg over mijn dipje, heb het hier namelijk weer super naar mijn zin! Oftewel, sorry jongens, maar ik blijf toch nog even koekeloeren in Australie!
Ga hier over een paar weekjes samen met Maarten weg en dan gaan we nog wat maandjes Australie onveilig maken ;)
Aan een plan wordt gewerkt, dus dat laat ik voordat ik hier wegga zeker nog weten!

Kusjes Ot

  • 15 Februari 2010 - 08:04

    Knook6:

    Hoi Jorie,

    Knap dat je aan jezelf hebt toegegeven, niet alles is altijd natuurlijk alleen maar leuk.Belangrijk dat je het naar je zin hebt hoor!Geniet ervan samen met Maarten en we zien je verdere plannen tegemoet!Veel groetjes van ons allemaal!Yolanda

  • 15 Februari 2010 - 08:05

    Anna:

    he jorie haha dat hadden kel en ik ook ;p gek is dat he?! geniet maar van aus en maarten! xx

  • 15 Februari 2010 - 14:01

    Jens:

    Dit zijn toch weer mooie, dan wel minder prettige leer momentjes in het leven joh! Is echt goed voor je, zo'n reis. Weet zeker dat je zo de juiste keuze hebt gemaakt, als je jezelf goed voelt is dat het belangrijkste! Ik kijk weer uit naar je verhaaltjes, en na de carnaval zal ik zelf nog wat sappige verhaaltjes naar je toesturen!

    Kusjes en knuffels!

  • 15 Februari 2010 - 18:54

    Evi:

    ha Jorie
    Dat was vast een minder leuke moment :(! Genieten is belangrijk, maar je daarbij goed voelen is toch wel een voorwaarde!
    Veel plezier nog en ben benieuwd naar je verdere reisplannen!
    Gr. Evi

  • 15 Februari 2010 - 19:53

    Karen:

    Ik ben nog steeds supertrots op jou lief zusje!

  • 18 Februari 2010 - 20:52

    Mariëlla:

    Heeey Jorie,
    Het belangrijkste is dat je geniet. Fijn dat het nu weer goed met je gaat en ga maar lekket met Maarten samen Australië onveilig maken.
    Liefs Mariëlla en Joëlla.xx

  • 25 Februari 2010 - 19:41

    Oma En De Snoeckies:

    Hoi Jorie, we hebben je laatste verslagen weer met belangstelling gelezen. Via je moedertje hoorden we dat ze je gaan veblijden met een bezoek. Harstikke leuk voor je. Knap dat je gekozen hebt voor je gevoel om terug te gaan naar....Brisbane en Maarten:-) Oma heeft jouw kaart met je cadeautje ontvangen en is er erg blij mee.Ze wenst nog een paar hele leuke en gezellige maanden! Ook van de Snoeckies!!!!

  • 25 Februari 2010 - 20:33

    De Dingemansjes :

    Hoi Jori
    Fijn dat het je weer goed ga en dat je voor Maarten hebt gekozen. Knap hoor hoe je het allemaal doet.Leuk dat je vader en moeder je komen bezoeken. Nog veel plezier samen
    Groetjes lia

  • 01 Maart 2010 - 12:01

    Marlies En Jaap:

    Hoi Jorie en Maarten, suuuuuuuperleuk dat we jullie in april gaan zien.
    We gaan er een een hele leuke tijd van maken.

    x

  • 01 Maart 2010 - 15:33

    Romee :

    hee jorie,
    aah echt zo leuk al je verhalen. gelukkig gaat het allemaal goed met je!!
    Ben echt heel benieuwd naar al je foto´s, heb er al een paar gezien en ziet er super uit!
    Ben wel een beetje jaloers hihi zit nu te leren voor een stom tentame engels bhabha.

    Heel veel plezier ng lieve nicht!
    tot over een paar maandjes!:D

    Liefs, Romee

  • 02 Maart 2010 - 19:24

    Rineke:

    hoi, jorie. fijn dat het weer goed met je gaat.een klein dipje moet kunnen.veel plezier samen met maarten.geniet ervan.xxx

Verslag uit: Australië, Brisbane

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 33697

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: