Back on Track! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Back on Track! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Back on Track!

Door: Jorie

07 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Hee Friends!
05-02
Back on track! Jaja, ben gisteren in Melbourne aangekomen samen met Eric. Moet zeggen dat het wel even een baaldag was. Ik was namelijk niet zo heel erg fit, omdat ik de dag ervoor uit Brisbane was vertrokken. Veertien uur gaar in de trein gezeten, natuurlijk Maarten missend, maar gelukkig kwam ik uiteindelijk aan in Sydney, waar Eric me op het station op stond te wachten.
Wij ingechecked in het hostel, gingen we rond een uur of elf slapen, komt er om 23.45 uur een Chinees de kamer binnen denderen! Net half in slaap, ging hij lekker het licht aan en uit doen. Nja, behoorlijk irritant dus. Uiteindelijk ongeveer zes uurtjes geslapen die nacht.
Toen begon het vliegavontuur! Op naar het vliegveld dus, in een shuttlebusje wat heel Sydney doorsjeeste (vast geen goed Nederlands woord ;)). Daarna vet slecht weer, dus meer dan 1,5 uur vertraging! Toen dat vliegtuig in (vlucht ging goed gelukkig!) en aangekomen in Melbourne. Wij het vliegtuig uit, denk loop even naar de terminal. Nou, wat een grap! Haha, het was gewoon net een schuur met een elektrische band erin! Leek wel of we in Afrika beland waren!
Daarna op naar het hostel, waar het natuurlijk niet beter werd omdat er verkeerd was geboekt! Na heel wat vuile Jorie-blikken konden we gelukkig toch een bedje veroveren!
Kortom, 1ste indruk van Melbourne: ‘Wat een kutstad’. 2de indruk: ‘Wat een kutstad!’. 3de indruk: ‘Moet dit?!’. Maar gelukkig is de 4de indruk: ‘YEAHHHH we hebben een auto!!!!’
Vandaag een ford falcon futura gescoord, camping gear, en alle andere stuff, kortom: dinsdag gaan we touren!!! Joehehoeoeo, ik heb er echt weer helemaal zin in! Dus vanaf dinsdag ben ik weer out of internet voor een tijdje! En dan is het nu tijd om met een wijntje te proosten op deze goede dag (jaja, wijntje dat ik gister heb gewonnen met bingo ;)) hihi.
Probeer snel weer te updaten!
Kusjes!

• 07 Februari 2010 - 07:42

Maud:

haha, leuk om wakker te worden met weer een nieuw verhaaltje! enjoy your trip, kus

• 07 Februari 2010 - 10:40

Brigitte:

Wat een goed begin van een ontzettend leuke trip. Heel veel plezier en ik heb genoten van je verhaal.
    Het ga je goed
    Brigitte

• 07 Februari 2010 - 10:44

Nicole:

hahaha schat wat leuk!
    hopen dat het nu alleen maar leuker gaat worden daar met die auto van je en lekker touren!!
    ik spreek je snel
    kuss

• 07 Februari 2010 - 11:14

Fam Knook:

Veel plezier weer met touren! Groeten van ons allemaal! Yolanda

• 07 Februari 2010 - 12:45

Angela:

Het blijft leuk om je reisverslagen te lezen, we leren een hele andere Jorie kennen!! Wist nl niet dat je kon schilderen en dat je van bingo hield??? veel plezier tijdens je volgende trip en pas op voor de slangen he! Gr Angels

• 10 Februari 2010 - 13:24

Mariëlla:

Heey Jorie,
    O dit moment ben je dus aan het touren. Leuk. Ben erg benieuwd waar je allemaal weer bent geweest wanneer je terug bent. Ja en een komt nooit alleen. Als er een ding verkeerd gaat volgt er meestal nog wel iets. Maar daarna geniet je nog meer van de dingen die gewoon in een keer goed gaan haha. Was de wijn lekker??? Liefs Mariëlla xx

• 14 Februari 2010 - 11:03

Karen:

Happy valentine sweetieee :D!

• 15 Februari 2010 - 01:48

Nelly Michielsen:

Hoi Jorie,

Volgens mij is die reis van je 1 groot feest.

Lekker genieten meisje! Het is een lust om je verhalen te lezen.

doei Nelly

Verslag uit: Australië, Melbourne