High Heels! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu High Heels! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

High Heels!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2010 | Australië, Brisbane

Hello!

Vandaag een verslag vanuit een brak Brisbane ;) Zal even uitleggen hoe en wat! Ben zoals ik had verteld zondag in Brisbane aangekomen. Heb de afgelopen daagjes niet zo heel denderend veel uitgevoerd, vooral geskypt met het thuisfront, gezwommen, vanalles bijgewerkt en iets heel belangrijks: Hoge hakken gekocht! Joehoe! En hoe zere voeten ik er ook van heb gehad, wat voelde ik me goed op mijn nieuwe hoge hakken!
Had gisteren namelijk een feestje van EF (de school waar Maarten een Engelse cursus volgt). Nou super leuk, ik mocht namelijk ook komen (jaja, Jorie de student :P). Maar, ik als backpacker had natuurlijk niks fatsoenlijks om aan te doen! Dus wat doe je dan: inderdaad, lekker shoppen! Een jurkje had ik al, dus alleen nog op zoek naar schoentjes! Hoewel ik het goede voornemen had geen hakken te kopen, kon ik het toch niet laten toen ik in de winkel stond! Gelukkig was ik gisteren wel zo slim om ook mijn teenslippers mee te nemen ;) Kon namelijk niet echt meer heel goed lopen aan het einde van de avond, hihi. Hoge hakken lopen vereist dus toch wel echt training, en ik was er na 3 maanden niet echt meer aan gewend!
Maar goed, was echt een super gezellig feestje, van tevoren met de vrienden van Maarten pizza gegeten en geimproviseerde mojito's gedronken! jammie. Vandaar waarschijnlijk de brakheid vandaag ;)
En dat was het verhaaltje weer! Denk dat ik hier nog wel eventjes blijf, want vind het super gezellig bij Maarten.
Dan is het nu tijd voor mijn siesta, die heb ik namelijk wel nodig vandaag ;)

Kuskus

  • 22 Januari 2010 - 07:44

    Anna:

    zuipschuit!
    enjoy

  • 22 Januari 2010 - 13:24

    De Snoeckies:

    HoiJorie,

    Boeiend om je verhalen te lezen! Lijkt ons heerlijk om de tijd op deze manier door te kunnen brengen:-)!Verassende en onverwachte ;-) ervaringen, met name de slang). Volgens ons reageer je wel relaxter dan je moeder....op het zien van muizen!! Enfin, we blijven je volgen, groeten aan Maarten en nog heel veel plezier met alle trips en onbekende tochten die je gaat maken! Enne, de foto's zeggen ook heel veel:-)

  • 22 Januari 2010 - 13:49

    Jens:

    Jee, als je thuis komt ben je zeker ineens 15cm groter!:O

    Hoop dat wij ook snel kunnen Skypen, gelukkig ben ik nu klaar met de tentamens dus ik heb weer tijd! Ohh en wat heb ik het gisteren/vandaag heerlijk gevierd dat het erop zat! 7 uur lag ik in bed, pfoe! Doe mij ook maar zo'n siësta!

    Kusjes!

  • 22 Januari 2010 - 15:45

    Karen:

    Feestbeest van me! :D


  • 22 Januari 2010 - 17:40

    Sanne:

    ik wil ook mee feesten!! ik heb dat trouwens gister ook gedaan, iets te veel gedronken en had me dus ook weer verslapen vanochtend. mijn middagdutje is goed bevallen(hopelijk die van jou ook) en mag nu lekker gaan werken!

    kusjes

  • 23 Januari 2010 - 14:09

    Rob Luysterburg:

    Neefje? NEEF.

    Gegroet,

  • 24 Januari 2010 - 13:56

    Fleur:

    nu verwacht ik wel een foto van je hippe nieuwe shoes (L)

  • 25 Januari 2010 - 21:44

    Jos,Yolanda En Kids:

    Dag Jorie,
    Het gaat nog steeds goed met je zo te lezen!
    Ontzettend leuk!
    Hier alles zijn gangetje. De jongens afgelopen weken erg veel buiten in de sneeuw en vrieskou geweest! Was super!
    Nu zit carnaval er weer aan te komen, dus ook hier alles goed!
    Liefs, groetjes van ons allemaal!

  • 30 Januari 2010 - 08:17

    Hessel:

    zozo wat een feestbeest zeg!

  • 03 Februari 2010 - 18:41

    Rineke:

    hoge hakken echte liefde.... dat zit wel goed zo te lezen. nog veel plezier wij drinken met carnaval onze pilskes wel hier!!!groetjes rineke

Verslag uit: Australië, Brisbane

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 33697

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: