Time to go home! - Reisverslag uit Cairns, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Time to go home! - Reisverslag uit Cairns, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Time to go home!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2010 | Australië, Cairns

Hoi!

Time to go home! Dat is het bijna. Nog een dagje in australie en morgen vertrekt mijn vliegtuig vanuit Cairns naar Hong Kong en vanuit Hong Kong naar Amsterdam!
De afgelopen week nog super veel leuke dingen gedaan, natuurlijk eerst het tripje naar de Whitsundays. Drie dagen en drie nachten duurde de trip en niet normaal, wat ging dat snel voorbij! Met 8 andere backpackers zaten we op een boot, wat super gezellig was. Het was stralend weer, dus we konden lekker in de zon zitten op het dek. Natuurlijk had ik heeeel veel zeeziek tabletjes meegenomen, omdat ik daar nogal is last van heb, maar gelukkig werkten ze goed en heb ik nergens last van gehad.
We hebben super gezeild en allerlei mooie dingen gezien/gedaan! Zoals het bekende Whitehaven beach (bij ons was het vloed, dus ik herkende het niet zo goed :P, wel heel mooi hoor!), een duik gemaakt en heel veel koraal (en nemo!) kunnen bewonderen, met schildpadden gesnorkeld, een bushwalk gedaan en dolfijnen hebben naast onze boot gezwommen.
Na drie nachten teruggekomen in Airlie beach en nog een echte backpackers afterparty gehad met cheap eten en cheape drank. Met gare hoofdjes mochten wij de volgende dag 10 uur de bus in op weg naar Cairns. Duurde erg lang en we waren na afloop erg gaar, maar wel heel aangekomen in Cairns :)
Ondertussen druk op souveniertjes jacht geweest en Maarten is gisterochtend (maandag) om 4 AM (Australische tijd) vertrokken, om vandaag (dinsdag) om 10.45 AM (Nederlandse tijd) aan te komen in Amsterdam!
Moet zeggen dat het wel stil is zonder Maarten, maar het ook al bijna voor mij tijd om naar huis te gaan! Het is een ontzettend gek gevoel om na 8 maanden naar huis te gaan. Ik heb er natuurlijk super veel zin in, maar heb ook heel erg genoten van het leventje dat ik hier heb!

Morgen om 4.20 PM (woensdag) gaat de reis beginnen, spannend! Om 6.35 AM (donderdag) sta ik in Amsterdam (jep, heeeel vroeg). Tot snel allemaal!

Kus


  • 01 Juni 2010 - 04:24

    Marlies:

    hoi jorie,

    je laatste blog vanuit Australie!
    Lees dat je klaar bent voor de vlucht naar huis. Een hele goeie reis en we staan er donderdagmorgen.

    x

  • 01 Juni 2010 - 06:09

    Sanne :

    Goede reis meis. Wij vertrekken over een uurtje richting Schiphol om maarten op te halen. Ben zenuwachtig als en gek haha. Tot snel. Hele dikke zoenen

  • 01 Juni 2010 - 06:31

    Brigitte:

    He Jorie,
    Allereesrt een goede reis terug naar huis. Nog even en dan is Maarten weer thuis een paar dagen later jij. Ik zal blij zijn als jullie allebei weer op Nederlandse bodem zijn.
    Tot gauw Brigitte

  • 01 Juni 2010 - 07:43

    Mariëlla:

    Heeey Jorie,
    Wij wensen je een hele goede reis naar huis. We zien je snel.
    Dikke kus en groetjes Joëlla en Mariëlla

  • 01 Juni 2010 - 10:46

    Sonja:

    Ha Jorie

    Een hele goede reis, wat zullen jullie pap, mam en Karen blij zijn als jij weer thuis bent..
    Zien je snel
    xxx Sonja, Joost, Dominique en Rick

  • 01 Juni 2010 - 20:31

    Rineke:

    jori goede reis terug.xx rineke

  • 01 Juni 2010 - 20:42

    Willeke:

    Wow, wat zijn die 8 maanden voobij gevlogen! Ik hoop dat je reis was zoals je had gehoopt/gedroomd/gepland/verwacht. Snuif de Australische lucht nog maar eens goed in voordat je het vliegtuig instapt! Een hele goeie reis en geniet van het welkom op Schiphol. (Ik kan me dat van mezelf nog heel goed herinneren, zenuwachtig dat ik was!)

    Liefs, Willeke.

Verslag uit: Australië, Cairns

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 33687

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: