Mcleod's Daughters - Reisverslag uit Goulburn, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Mcleod's Daughters - Reisverslag uit Goulburn, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Mcleod's Daughters

Door: Jorie

10 Januari 2010 | Australië, Goulburn

Hai!

Hier weer een nieuw verslag. Ben weer op een nieuwe plek, namelijk in Goulburn, ten zuidwesten van Sydney. Ben drie daagjes geleden aangekomen op de yurtfarm om te gaan Wwoofen. Echt een super grote mooie farm, lijkt echt net op de farm uit Mcleod's Daughters :P
De afgelopen dagen heb ik vooral geschilderd, het hele huis moet opnieuw wit geverfd worden, omdat de eigenaresse (jaja, ze is Nederlands) op vakantie is en haar man (eigenaar van de farm) haar wil verassen met een opgeknapt huis!
Verder heb ik hier ook alweer een slangenavontuur meegemaakt! Ik was de onderste planken van het huis aan het verven en hoorde iets ritselen. Drie keer raden wat het was.. Jep, inderdaad, een slang! En natuurlijk niet zomaar een slang, maar een brown snake! Dat is er dus eentje die je meteen vermoord als ie je bijt (fijn ideetje ;)).
Verder zit ik hier met nog drie andere Wwoofers, meisje uit Amerika, jongen uit Londen en nog een jongen die ook Nederlands is, hartstikke gezellig dus.
Waarschijnlijk blijf ik nog een weekje op de farm, want de 16e komt de eigenaresse terug uit Nederland en willen ze wat tijd met het gezin doorbrengen. Dan is het dus weer tijd voor een nieuw avontuur! (hoewel ik hier ook weer elke dag vanalles beleef ;))
Dat was het eigenlijk wel weer, moet namelijk weer snel van internet af omdat ik nu even in een bibliotheek zit!

Kusjes XX

• 10 Januari 2010 - 09:43

Maaike:

Joriee!
    Die slangen die je daar tegenkomt, vind ik maar eng hoor haha:P! Heb je hem vermoord, of is tie vanzelf weggegaan? Nou hier is het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Koud, Wit, Nat en heel veel wind. Kortom, een echt winterparadijs. Dus geniet daar maar lekker van het warme weertje! En tot je volgende berichtje weer!
    xxxxx

• 10 Januari 2010 - 14:04

Jens:

Mcleod's daughter? Nooit gekeken..

Stuur maar gewoon een keer wat foto's oké! :D

Misschien wat 'before' en 'after' shots? ;)

Ik ga verder studeren!

Kusjes!

• 11 Januari 2010 - 18:28

Charlotte Josten:

Wat een geweldige reis ben jij aan het maken, een klein beetje jaloers wordt je er wel van...maar het is je van harte gegund!
    Bij ons alles goed, het is echt winter hier..bah!
    Schilder ze...

groetjes,

Charlotte

• 12 Januari 2010 - 18:36

Margaret:

Hoi Jorie,

Heel leuk om je verslag weer eens te lezen en wat maak je veel mee zeg, gaaf joh. Geniet ervan want dit nemen ze je nooit meer af.
    Heel veel liefs en groetjes van de van Huijgevoortjes uit het nog witte en koude Loon op Zand

• 13 Januari 2010 - 21:19

Knook6:

Hoi Jorie,

Allereerst nog een heel gelukkig nieuwjaar!!
    We zijn een beetje laat!We hebben al je reisverslagjes weer gelezen; leuk zeg!Fijn dat alles ook zo goed gaat, je lijkt er van te genieten!
    Veel groeten uit dit saaie (voor jou) Nederland
    Lfs Maarten, Sebastiaan, Dirkjan, Frederieke, Jos en Yolanda

• 15 Januari 2010 - 17:25

Karen:

Superleuke foto's suusje! Heb ze net bij papa en mama bekeken! X

Verslag uit: Australië, Goulburn

Actief sinds 14 Sept. 2009