Happy Newyear!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Happy Newyear!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Happy Newyear!!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2010 | Australië, Sydney

Happy Newyear!
Dat is natuurlijk het eerste wat ik even kwijt wil aan iedereen, aangezien ik dit jaar niet echt van de Kerst- en Nieuwjaarskaartjes ben ;)
Nieuwjaar in Sydney was hier in ieder geval geweldig! 's Ochtends om 6 uur ging de wekker op oudjaarsdag. Tijd om op te staan en de trein te pakken naar het centrum! Daar aangekomen Eric en nog wat vrienden ontmoet die ik kende via Australian Backpackers. Vervolgens met z'n allen naar Observatory Hill gelopen (dat is een groot grasveld op een heuvel, vanuit daar kijk je uit op de Harbour Bridge). Onze spulletjes uitgestald, onszelf geinstalleerd en toen kon oudjaarsdag pas echt beginnen!
Uiteindelijk hebben we ongeveer 17 uur doorgebracht op Observatory Hill! Het is vast moeilijk voor te stellen, maar het was super leuk! Het leek namelijk net Koninginnedag, echt ongelooflijk hoeveel Nederlanders daar zaten! Super gezellig dus.
Nieuwjaarsdag vervolgens nogal brak doorgebracht ;) Gisteren zijn we verhuisd naar een hostel in the city. Brengen nu onze tijd door met socializen, drankjes drinken en relaxt genieten van de laatste paar Sydney daagjes.
Eigenlijk was het plan om nu werk te gaan zoeken in Sydney, maar ik heb toch besloten om te gaan Wwoofen, omdat ik dat toch leuker vind. Heb een adresje gevonden in Goulburn en het grappige is dat het toevallig een Nederlands gezin is! Op naar het volgende avontuur dus ;)
Tot snel weer (ik weet niet hoe snel, want misschien is de nieuwe farm net zo internetloos als de vorige ;))

Kusjes!

  • 03 Januari 2010 - 11:02

    Jens:

    Knookie!

    De beste wensen nog inderdaad! Denk niet dat je mijn smsje aan hebt gehad om 0:00 Australische tijd?

    Hier is weer een enorm pakket sneeuw gevallen in ieder geval! Toch nog steeds gek dat het dan bij jou zo warm is. Hoe is het trouwens met je bruine tint ondertussen? ;)

    En ik wil uiteraard wel foto's van het vuurwerk zien! want hier is het nooit zo geweldig!

    Ben benieuwd naar je nieuwe verhaaltjes tijdens het wwoofen, want uiteraard hebben die Nederlanders gewoon internet!

    Kusjes!

  • 03 Januari 2010 - 13:41

    Mariëlla:

    Heeey Jorie,
    Gelukkig nieuwjaar vanuit een ontzettend besneeuwd Loon op Zand.
    Zo te lezen heb je een een hele leuke jaarwisseling gehad en ben je weer toe aan je nieuwe avontuur.
    Veel succes en tot het volgende verhaal.
    Liefs Mariëlla.
    xxx

  • 03 Januari 2010 - 14:41

    Fleur:

    jij ook een gelukkig nieuwjaar :D Gaaf zeg dat jij het nieuwe jaar gewoon in Sidney begint! ik ben dit jaar gaan nieuwjaarsduiken in Zandvoort! Aaaaaahhh:D hihi, was erg leuk! volgendjaar weer!
    nog veel pleziertjes daar in ver-weg-ie-stan! (K)

  • 03 Januari 2010 - 16:06

    Hessel:

    Gelukkig nieuwjaar Jorie!
    (beetje heel erg laat maar toch)ik ben net weer terug van een vakantietje moet morge helaas weer beginnen met de studie, ik lees wel weer over je volgende avonturen.

  • 05 Januari 2010 - 14:07

    Evi:

    Ha Jorie

    Jij natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het nog een mooi vervolg van je reis mag worden!
    Blijf vooral genieten, ook van dat lekkere weer want wij mogen het nog steeds doen met sneeuw!

    XX Eef

  • 07 Januari 2010 - 22:19

    Sanne:

    sorry sorry voor mijn late reactie. allemaal drukke tijden hier en vooral veel en TE veel feesten. hoop snel wat foto's van jullie verblijf in sidney te zien. dus ik ben maarten al aan het pushen dat hij ze op facebook zet. wwooffs ze (of hoe je het ook alweer precies schrijft ;)).

    dikke kusjes

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 33692

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: