Merry Christmas!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2009 | Australië, Sydney

Hai!

Vanuit het zonnige Sydney ten eerste allemaal Merry Christmas! Hier is het nu Kerstavond, iedereen loopt hier met een Kerstmuts op (jaja, bestwel warm inderdaad ;)) maar wel een heel grappig gezicht.
Net mijn Kerstavond diner gehad met Maarten en Michelle. En nu even genieten van het hebben van internet (dat is wel weer even luxe na drie weken bijna geen internet hebben).
Verder even het verslag van de afgelopen daagjes. Ben maandag naar Sydney gevlogen, was een dag van heeeeel veel wachten! 's Ochtends om 9 uur vanuit het hostel met een shuttlebusje naar het vliegveld van Cairns vertrokken, ingechecked, door de douane en toen twee uurtjes wachten totdat mijn vlucht vertrok. Drie uur later kwam ik aan, mijn backpack was natuurlijk de laatste die uit het bagagerek kwam, en toen nog tot 19 uur wachten tot Maarten aankwam. Helemaal gaar nog de trein in en toen naar het hostel :)
Verder heb ik hier nog niet zoveel gedaan. Vandaag Sydney ingeweest, een heel cool Kersthempje/nieuwjaars-outfit gekocht met de tekst: I'll be good next year :p
Dat waren alle avonturen wel weer, morgen Kerst in Bondi-Beach, dus ben benieuwd (schijnt the place to be te zijn). Heb er zin in en in mijn volgende verhaaltje komt vast wel weer hoe het was ;)

Fijne Kerst allemaal en heel veel liefs uit Sydney!

  • 24 December 2009 - 10:47

    Jens:

    Een fijne kerst Knookie!!
    Deze tijd van het jaar missen we -ik in ieder geval wel- je natuurlijk extra! Zat al te bedenken met wie ik nou kerst inkopen moest gaan doen.. Maar heb besloten toch maar naar de Etos om de hoek te gaan. Helaas kerstgedachte, dan maar efficiënt!

    Ik ga nu is een mailtje typen met allerlei spannende roddels, weer veel te veel gebeurt vorige week...

    Kusjes en knuffels uit het nog steeds witte, maar bijna drasserige Nederland!

  • 24 December 2009 - 20:25

    Joëlla:

    Joriee!

    Jij ook een hele fijne zonninge Kerst aan de andere kant van de wereld! Ook van mama. Lijkt me echt bizar kerst vieren in de zomer. Maar dat hoeft zeker niet minder leuk te zijn natuurlijk. Een beetje warmte zou hier ook niet verkeert zijn haha! Veel plezier, en op naar je volgende verhaal.

    XXXX

  • 24 December 2009 - 22:18

    Mama:

    Hoi Jorie,
    hele fijne kerstdagen aan Bondi Beach. Vergeet je kerstmuts niet op te zetten, hij stond je goed. Maarten ook voor jou een fijne Kerst.
    heel veel liefs x

  • 25 December 2009 - 17:29

    Hessel:

    Heey Jorie

    Een zalig kerstfeest en een goed 2010, dat je dan maar weer heel terug mag komen in ons kleine koude kikkerlandje.

    Ik kan me inderdaat wel voorstellen dat het raar moet zijn ons kerst en oud en nieuw te vieren in de zomer. Ik ga nu verder met inpakken ga namelijk morge op vakantie.

    groet hessel

  • 31 December 2009 - 15:57

    Ruud En Angela:

    Jorie,

    Een heel gelukkig en plezierig 2010 in Australie gewenst van je familie in Geetruidenberg.
    We zullen aan je denken tijdens de jaarwisseling om 00.00 uur.
    Groeten,

    Ruud,Angela en Rick.

  • 31 December 2009 - 17:20

    De Dingemansjes Uit :

    hoi Jori
    We horen van jou pa en ma dat het heel goed ga met jou en dat je al veel gezien hebt. Leuk hoor. Wij wensen jou en Maarten een gelukkig en plezierig 2010.

  • 31 December 2009 - 22:55

    Dick:

    Een heel gelukkig jaar gewenst!! En tot mei, juni, juli, etc??

  • 01 Januari 2010 - 16:47

    Truus Boelhouwers:

    Namens ons allen uit Enschede een gelukkig 2010! Heel veel plezier nog! Groeten Oom Wim en Tante Truus.

  • 01 Januari 2010 - 18:59

    Brigitte:

    Hoi Jorrie ook voor jou een een heel goed em reislustig 2010 gewenst. Ik weet dat Maarten dat vast al gedaan heeft maar nog even persoonlijk op deze manier. Geniet van jullie tijd samen en daarna natuurlijk ook. We houden contact
    Groetjes Brigitte

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 33703

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: