Update! - Reisverslag uit Cairns, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Cairns, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2009 | Australië, Cairns

Hey!

Weer even een update vanuit het zonnige en heel Kerstachtige Australie :P
Ten eerste: heb wonder boven wonder heel de busreis overleefd! De 23 uurtjes vielen best mee, vooral omdat ik natuurlijk bijna heel de reis heb liggen slapen :P Had ervoor gezorgd dat ik extra moe was, dus niet veel keuze had, behalve slapen ;)
Woensdag dus vertrokken vanuit Rainbow Beach en donderdag rond een uur of 12 kwam ik aan in Townsville. Vanuit daar meteen de ferry gepakt, om twee nachtjes te verblijven op Magnetic Island. Ontmoette op de ferry al meteen nieuwe mensen waar ik mijn drie eilanddagen mee door heb gebracht.
Donderdag heb ik niet zoveel gedaan, behalve aan het zwembad liggen en een poging om over rotsen (ja, want dat was veel korter dan over de weg ;)) op een ander strand te komen. Dat ging natuurlijk niet lukken :P
's Avonds nog een drankje gedronken met Mo, Hoda en Misha en toch wel op tijd gaan slapen (stiekem wel een beetje gaar van de busreis).
Vrijdag hebben we met z'n viertjes een autootje gehuurd. Echt heel grappig, uberklein, leek een beetje op een golfkarretje en kon ook maximaal maar 50 km/h :P Echt een topdagje gehad, lekker naar de andere kant van het eiland gereden, gezwommen, een wandeling gemaakt en very important: een koala in het wild gezien!! Joehoeoeoe!
Die avond lekker een drankje gedronken (eerlijk gezegd wel meer dan 1 drankje) en toen was het in een keer 4 uur 's ochtends voordat ik in mijn bed lag :P Dat was dus eigenlijk vanochtend. Heerlijk 4 uurtjes slaap gehad en toen fit de ferry op en de bus in!
Nu ben ik in Cairns, de stad ziet er echt super uit, dus ben benieuwd morgen! Was eerder al uitgenodigd voor een drankje in de stad, maar het leek me toch wel slim om dit avondje even over te slaan, hihi.
Dat was al het nieuws wel eigenlijk, bedenk zoals gewoonlijk natuurlijk weer heel veel dingen als ik de computer uitzet, maar die typ ik volgende keer wel weer ;) haha.

XX Ot

  • 19 December 2009 - 12:17

    Jens:

    Zo te zien ben je het feest leven al bijna verleerd, 4 uur slapen is toch normaal joh! ;) Kun je alvast even hard worden voor het studentenleven als je weer terug bent!

    Maar wat ik me nou echt afvraag... Waarom heet het Magnetic Island? Is dat nou echt extra magnetisch daar ofzo? :D

    Maar het was weer een entertaining verhaaltje, ik heb ondertussen ook weer spannende verhaaltjes, die ik je natuurlijk weer snel laat horen!

    Kusjes!

  • 20 December 2009 - 09:33

    Brigitte:

    He Jorie,
    Hoe gaat het? Ik heb de laastste weken niet zoveel tijd gehad om je blog te lezen. Nu wel want ik heb kerstvakantie en het is hier erg wit en koud.
    Je reis verloopt voorspoedig lees en hoor ik via Maarten en Sanne die me op de hoogte houden.
    Straks ga je naar Sidney Heel veel plezier en fijne kerstdagen.

  • 20 December 2009 - 13:20

    Knook6:

    Wat leuk allemaal Jorie!
    Hier midden in de sneeuw!
    Voor de jongens super!
    groeten van ons allemaal.
    Lfs Maarten, Sebastiaan, Dirkjan, Frederieke, Jos en Yolanda

  • 20 December 2009 - 16:30

    Oma Luysterburg:

    Ik ben nu bij Rita mossels eten en lees je reisverslag.
    Ik ben benieuwd hoe je het maakt?? Zo te horen van de anderen heb je het prima naar je zin.

    Hier ligt veel sneeuw,ik ben een beetje bang om te vallen dus ik kom niet zoveel buiten. Maar Wim heeft vandaag de stoep schoongemaakt en de konijnen eten gegeven want door de sneeuw kon ik niet naar buiten.
    Bram vindt de sneeuw geweldig. Hij springt en huppelt rond en rent overal naar toe. Hij porbeert de sneeuwballen te vangen en snapt niet waar ze blijven.

    Jorie,ook fijne feestdagen en de beste wensen voor 2010.
    Groetjes oma.


  • 23 December 2009 - 15:13

    De Snoeckies En Oma:

    Hoi Jorie!

    Ja, ja, oma is tegenwoordig veel omline, wordt nog hip op haar leeftijd ( 86 :) ).
    We lezen samen je allerlaatste verslag en zien dat je je prima vermaakt!
    Wij willen je hele fijne Kerstdagen wensen en een knallende jaarwisseling, wel iets eerder dan ons maar dat maakt de fun er niet minder om! :)

Verslag uit: Australië, Cairns

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 33703

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: