Preparing for the big journey - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Preparing for the big journey - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Preparing for the big journey

Door: Jorie

16 December 2009 | Australië, Rainbow Beach

Hoi!

Hier weer een berichtje. Ben vandaag gestopt met werken op de farm. Vond het na drie weekjes wel weer mooi geweest, tijd om weer wat anders te zien en te gaan doen! Heb afgelopen week gelukkig wel een relax weekje gehad, die bestond uit koekjes bakken, kerstboom versieren (wat een rare activiteit als het 35 graden is!) en op de kindjes passen.
Vanmiddag samen met Marc de bus gepakt naar Rainbow beach, waar ik vannacht blijf slapen. Pak morgen om half 1 's middags de bus naar Townsville, jaja, schrik niet, waar ik donderdag om half 12 's ochtends aankom. Betekent een busrit van 23 uur! Dat zal denk ik wel een gare Jorie opleveren ;)
Daar ga ik waarschijnlijk duiken vlakbij Magnetic Island. Is een onderdeel van het Great Barrier Reef, dus ben benieuwd! Is vast helemaal top.
Daarna ga ik nog een paar uurtjes verder rijden naar Cairns, waar ik maandag naar Sydney vlieg.
Zal snel weer een langer verhaaltje typen over al mijn avonturen! Heb nu niet zoveel internet tijd ;)

Kuskus

• 15 December 2009 - 15:18

Maud:

Nice! Ik heb even gegoogled en het ziet er alweer super mooi uit daar. Tja, dat wordt geen witte kerst dit jaar. (voor ons vast ook niet)
    Xje

• 15 December 2009 - 15:29

Nikki:

Chickie, thanks voor de lieve berichtjes allemaal! Veel plezier met de busreis en wel je reis pilletjes nemen he ;) haha

kusjes

• 15 December 2009 - 18:27

Fleur:

leuk joh! succes met de busreis ;) maar je was ook naar blanes geweest met de bus toch ? dus dat overleef je wel! het is hier echt koud :( rong het vriespunt, dus ben erg jaloers opjou 35 graden!! xxx have fun!

• 16 December 2009 - 08:56

Rineke:

wat een avonturen.erg leuk om ze te lezen. wel raar kerst en 35 graden.jij gestopt met werken .wij gaan er weer tegen aan.veel plezier en een goede reis.rien xx

• 17 December 2009 - 07:57

Jaap:

hoi jorie,

Ben je al aangekomen in Cairns? Ik hoop dat de busreis goed verlopen is.
    Het Kerstgevoel komt hier al aardig op gang dankzij de witte buitenwereld: het vriest en het sneeuwt. Veel plezier.

Jaap

• 17 December 2009 - 11:42

Karen:

Boeehoehoehoeeee het sneeuwt hier! Niet leuk :(! Zullen we ruilen ;)? Veel plezier en dikke kus!

• 17 December 2009 - 13:46

Maaike:

Jorie,
    Hoe is het reis verlopen? Goed duf geworden zeker! Hier is het al de heeeele dag aan het sneeuwen, er ligt al een behoorlijk dik pak! Nja tot snel weer! xxxxxxxxxxxx

• 17 December 2009 - 17:56

Mama:

hoi Jorie, lees net je sms-je dat je op een terrasje zit te borrelen op Magnetic Island, dus de busreis overleefd.Ga je nog duiken en snorkelen?
    Met sneeuw en de kerstboom in huis kan hier kerstmis komen.
    heel veel plezier,
    xx mama

• 18 December 2009 - 00:16

Roos:

Joriee! Ga je bij de SS Yongala duiken? ^^ Magnetic Island moet supermooi zijn! Koala's spotten he (: Sounds reallyrealy good! And those long distance are so terrible right.. 8) But anyway, keep having fun!!
    xxxxxxx

• 18 December 2009 - 08:51

Anna:

hi jorie
    kelly en ik komen net uit rainbow beach, is vet hoor! wij zijn nu alleen lekker al in sydney! hihi in de boomerang weer! is helemaal veranderd! veel plezier met je bus reis sterekte bedoel ik;p xx

• 18 December 2009 - 17:54

Evi:

Ha Jorie

En de lange busrit overleefd? Gisteren bij jullie thuis geweest en zag de boeken over Australie liggen! Je wordt goed gevolgd door iedereen!
    Voor jou een groene kerst.. en voor ons msschn wel een witte kerst!

Have fun!

Groetjes!

• 18 December 2009 - 21:36

Hessel:

Hey Joor

je zult nu inderdaat wel heel gaar zijn na zo een lange busrijs ik hoop dat het duiken veel vergoed dus dat het niet voor niets is geweest

groeten uit een wit en koud (ongeveer-4) loon xx

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach