Back to basic! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Back to basic! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Back to basic!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2009 | Australië, Brisbane

Hello!

Of eigenlijk goedemorgen! Het is hier namelijk pas kwart voor 8 's ochtends, dus een best wel vroeg begin van de dag ;) Ik zal jullie eerst is even bijpraten over de afgelopen week, want ik heb geloof ik best wel veel gedaan ;)
Ben zoals ik al had verteld zaterdag in Noosa aangekomen en daar tot maandag gebleven. Super mooi plaatsje, alleen jammer dat er veel bosbranden waren, waardoor een groot deel bedekt was met rook. Heb daardoor ook niet veel van het regenwoud kunnen zien.
Maandag met de bus naar Rainbow Beach gegaan. Dat is de plaats waar je aankomt, voordat je naar Fraser Island gaat. Eerst een enorm lange introductie gehad (zeg maar 2,5 uur), over veiligheid, indeling van groepen, de materialen, blablabla. Daarna hadden we nog een avondje vrije tijd, waarna we dinsdag (voor een 3 daags avontuur ;)) zijn vertrokken naar Fraser Island.
Was echt een super ervaring. Ging met 10 andere mensen in een grote 4WD, over het strand heen crossen, want Fraser Island is natuurlijk het grootste zandeiland ter wereld. En niet normaal, het zand zat ook echt OVERAL! Na zo'n dagje over het eiland toeren, was het tijd om te gaan wildkamperen. En dan bedoel ik ook echt met je schepje de bosjes in, omdat er geen wc of douche te vinden is :P dat was echt helemaal back to basic! Super leuk!
Donderdag weer terug gekomen in Rainbow beach, waar ik dacht, ik ga terug naar Brisbane, om Maarten op te zoeken. Nu ben ik dus op zoek naar werk hier, moet even kijken of dat lukt en anders ga ik weer naar een ander plaatsje.
Ik houd jullie op de hoogte over het baantjes-zoek-avontuur ;)!

Kuskus

  • 22 November 2009 - 22:19

    Jens:

    Even leuk om te vermelden dat het bij Jorie zometeen 31 graden word, en ze lekker gaat zwemmen!

    Hier regent het, en waait het enorm. Weltrusten Nederland. Good morning Australia!

  • 23 November 2009 - 07:15

    Marlies:

    Hoi Jorie,

    Misschien een baantje in een viszaak? Ervaring heb je. Maar serieus ik hoop dat je een (beetje) leuk baantje vind.
    groetjes papa en mama

  • 23 November 2009 - 08:10

    Maaike:

    Jorieee!
    Wat een leuke verhaaltje weer! Ik hoop dat je snel een baantje vind. Nou heel veel plezier meid! xxxxxxxxxxx

  • 23 November 2009 - 08:24

    Rineke:

    hoi jorie wat een avonturen allemaal.wat een leventje. maar nu weer eventjes centjes verdienen.annabel stopt weer eventjes met haar studie.het was te zwaar.die komt weer bij de visjes.en kikki is het plintentrapje halen.verder gaat het allemaal goed de winkel is een beetje veranderd.veel succes met zoeken naar een baantje.xxx

  • 23 November 2009 - 08:31

    Maud:

    Haha, wanneer ga jij je eens vervelen? Ik heb net alweer een belachelijk rare toets moeten maken...
    Veel plezier daar!

  • 23 November 2009 - 10:37

    Sanne:

    hee hee,

    bevalt brisbane zo goed ;) of komt het door die knappe nederlandse jongen die daar tijdelijk in een te luxe resort woont.
    heel veel succes met het zoeken van een baan, dan ga ik dat ook maar is hier in Nederland doen!!

    dikke zoenen

  • 23 November 2009 - 15:42

    Angela:

    Hoi Jorie,
    Heb je eigenlijk wel tijd om te werken??
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    Groetjes aan Maarten,
    XX Angela

  • 23 November 2009 - 16:36

    Eline:

    Super om te horen!! Geniet ervan!

  • 23 November 2009 - 18:00

    Nikki:

    Yow Sjorei;)
    Klinkt weer fantastisch allemaal, helemaal als je hier naar buiten kijkt en het gewoon een hele dag heeft geregend! ;)
    veel plezier bij Maarten, groetjes aan maarten en tot skyps

    kusje

  • 24 November 2009 - 18:52

    Hannie:

    Voor de eerste keer over al jouw avonturen gelezen
    Ben wel een beetje jaloers en ik kan me nu wel indenken hoe het er daar aan toe gaat
    Voorlopig: geniet ervan en je hoort nog van mij, groetjes

Verslag uit: Australië, Brisbane

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 33710

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: