Hoi! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Hoi! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Hoi!

Door: Jorie

15 November 2009 | Australië, Noosa Heads

Hee!

Daar ben ik weer, geloof dat het al een weekje geleden is, dus echt tijd om mijn avonturen weer een keertje bij te werken ;)
Ben dinsdag uit Byron Bay vertrokken naar Surfers Paradise. Dat was niet zo heel indrukwekkend, enige bezigheid daar was dan ook shoppen en uitgaan ;)
Woensdag maar snel weer weggegaan uit Surfers Paradise, op weg naar Maarten! Daar ben ik tot zaterdag geweest. Had erg veel plannen daar, zoals natuurlijk mijn weblog bijwerken, heel Brisbane bekijken, mijn tas netjes maken, blablabla. Uiteindelijk ben ik niet echt verder gekomen dan de was doen.. haha.
Nog wel Brisbane ingeweest, Southbank gezien en een stukje van de stad en natuurlijk de school van Maarten, heel leuk allemaal.
Helaas moest ik gisteren weer weg, wat eigenlijk totaal niet leuk was. Dus ben nu heel druk aan het bedenken hoe ik 'm zo snel mogelijk weer kan zien ;)
Ben nu in ieder geval in Noosa, ga morgen naar Fraser Island voor een paar dagen en dan waarschijnlijk weer terug naar Noosa voor een kayak-trip door het regenwoud.
Dat was het voor nu! Tijd om te gaan zwemmen!

XX

• 15 November 2009 - 03:03

Kristel:

Woew! Weer een update! En ben nu eindelijk eens de eerste! Haha, al hoop ik dat dit typen wel goed gaat!

Bent weer heerlijk aan het reizen dus, komt vast goed! Hier is Sinterklaas aangekomen vandaag (vast heel interessant voor jou om te weten) en ik ben net op stap geweest.

Kayak ze en have lots of fun of course! (Ja, ja, mijn engels verbetert ook;))

Dikke kussen en graag tot je volgende verhaal!

• 15 November 2009 - 10:42

Mariëlla:

Heeey Jorie,
    Leuk om weer een update te lezen. Je hebt al heel wat gezien intussen en reist nog vrolijk verder natuurlijk.
    Heel veel plezier en tot je volgende verhaal.
    Groetjes Mariëlla.

• 15 November 2009 - 11:14

Marlies:

Hoi jorie,

veel plezier op Fraser eiland en hopelijk kun je daarna nog in Noosa gaan kayakken.

liefs mama

• 15 November 2009 - 12:49

Fleur:

leuk leuk allemaal !
    maar dan heb je niets meegekregen naar de grootste zemkleding parade of wel?
    hier is het koud zo rond de 10 graden, niet leuk:(
    liefs X

• 15 November 2009 - 22:56

Jens:

Haha geweldig krullebol!

Weer een echte Jorie's-avonturen-blog.

Ingrediënten:

- Behoorlijk snufje jaloezie uitlokkende dingen die wij NIET kunnen doen en jij WEL!

- Jorie acties = plannen hebben om teveel belangrijke dingen te doen, en dan maar vervolgens iets minder belangrijks te doen, om de aandacht van het belangrijke een beetje af te leiden! ( en zodat je je niet schuldig zult voelen naturlich! ;) )

- Paradoxen = Shoppen en uitgaan is het enige in SURFERS paradise?? :P

- Avonturen = Niet te zuinig weer!!

- Maarten, tsja, die mag ook niet ontbreken natuurlijk!

Wat dan weer wel ontbreekt in deze heerlijke soep die je dagelijks (nouja, wekelijks) voor ons brouwt: FOTO's! :D

De foto's op Hyves zijn natuurlijk niet genoeg ( wel über vet, BTW..! )

We skypen,, dit keer wel!

XxKus

• 16 November 2009 - 10:54

Maaikie:

Jorie!!!
    Wat leuk om weer iets van je te horen! Klinkt allemaal weer heel spannend! Veel plezier weer meid de komende dagen/weken! xxxxxxxxxxxxxxx

• 16 November 2009 - 23:25

Riky De Veth Venray:

Hoi Jorie,
    Wat leuk om jouw reisverslag te lezen. Geweldig om in Australie te zijn. Het doet ons denken aan 10 jaar geleden toen Willeke door Australie trok.
    Jouw pa en ma waren zondag bij ons. Zoals altijd was het gezellig!
    Nog heel veel plezier en groetjes van Bertus en Riky.

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Actief sinds 14 Sept. 2009