Trip to Nimbin - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Trip to Nimbin - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Trip to Nimbin

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

03 November 2009 | Australië, Byron Bay

Hee!

Net terug van mijn trip naar Nimbin, oftewel weer terug in de wereld waar telefoons wel ontvangst hebben :P.
Gister was Roos jarig en we hadden bedacht haar birthday te vieren in Nimbin. Wij met Marc en Michelle in de shuttlebus, wat echt een krakkebak was die niet harder ging dan 60 km/h (op de snelweg!) en een uber coole hippie als bestuurder, haha.
Na anderhalf uur kwamen we aan in ons hostel. Zag er echt geweldig uit, het hostel heette Granny's Farm en het was ook net alsof je bij oma aan het logeren was. Daarna nog een rondje door Nimbin gelopen, stonede hippies ontmoet, 100.000 keer geknuffeld voor Roos' verjaardag en daarna lekker iets gegeten. Verder 's avonds met z'n tweetjes zitten relaxen op de veranda.
Vanochtend wakker geworden met een duik in het prive zwembad (jaja, heeeel relaxed!). Verder een poging gedaan om een wandeling te maken van 5 km, maar door de hitte hebben we geloof ik niet eens 1 km gehaald.
Nu voor een weekje terug in Byron Bay, waar donderdag mijn duikcursus begint. Nu is het tijd om mijn boodschapjes in de koelkast te zetten en lekker eten te gaan koken ;)

XX!

  • 03 November 2009 - 08:35

    Sanne:

    Hee hee,

    ik heb Nimbin even gegoogled want ik had geen idee waar het lag.
    maar heb je al zin om te gaan duiken, het lijkt me echt super vet omdat daar te kunnen doen! ik wens je heel veel plezier en geniet van het uitzicht in de zee.

    kusjes

  • 03 November 2009 - 10:31

    Jens:

    Haha, wat maak je toch weer mooie dingen mee! Hippie-stad, hoe bedenken ze het! Lijkt me lastig voor te stellen hoe het daar aan toe gaat de hele dag.. Ben erg benieuwd naar de foto's! ;)

    Xxkus

  • 03 November 2009 - 16:02

    Anke:

    Hee Jorie!
    Ik kijk steeds eventjes of je weer nieuwe berichtjes heb staan, echt super leuk om het te lezen! Volgens mij is het daar ook super, succes met je duikcursus!
    Groetjes van iedereen hier!

    liefs

  • 03 November 2009 - 17:50

    Rineke:

    wat leuk dat je maarten hebt gezien.je hebt het goed naar je zin zo te lezen.veel duik plezier kan je toch nog even visjes zien.we hebben een nieuw meisje uit loon .kiki,groetjes xxrien

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 33712

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: