Surfchick - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Surfchick - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Surfchick

Door: Jorie

01 November 2009 | Australië, Byron Bay

Hoi!

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb geschreven, dus bij deze, hier ben ik weer! Terug van surfkamp, inclusief een bruin koppie en een paar surfskills.
Ben maandag dus vertrokken uit Sydney en na 6 uurtjes rijden kwamen we aan in Crescent Head, een plaats totaal afgesloten van de buitenwereld, in de middle of nowhere. Dat betekende geen ontvangst met mijn telefoon, maximaal 1 keer per dag douchen met regenwater en heel veel rust! Was echt helemaal top daar. Alleen jammer dat het surfen daar niet zo goed ging, omdat de stroming erg sterk was, dit kwam door het stormachtige weer.
Was dus best fijn dat we woensdag naar spot X (back to the real world) zijn gegaan. Hier heb ik donderdag en vrijdag nog gesurfd. Ging een stuk beter daar, door de minder sterke stroming, dus dat was wel heel cool. Elke avond lekker bij het kampvuur gezeten, drankje erbij, nieuwe mensen ontmoet, helemaal leuk dus.
Vrijdagmiddag zijn we naar Byron Bay gereden, waar ik nu ben. En wat natuurlijk helemaal leuk was, was dat Maarten hier het weekend ook was! Heb hier tot nu toe veel geparty'd (Halloween!), Maarten veel gezien (die nu weer terug is in Brisbane) en lekker in het zonnetje gezeten. Dus mijn leventje is op dit moment best wel ideaal ;)
Ga morgen naar Nimbin (verjaardag van Roos vieren) en donderdag gaan we beginnen aan ons duikbrevet!

Tot snel weer, kuskus!

En oja, fotootjes zal ik proberen te uploaden op hyves! Want hier duurt dat echt een half uur ;) XX

• 01 November 2009 - 03:50

Jens:

Dat was alweer een tijdje geleden idd! ;)

Maar zo te horen heb je je in de tussentijd ook prima vermaakt! Ben erg blij voor je dat je Maarten weer gezien hebt! We wisten hier allemaal wel dat je het niet tot december (/januari?) vol zou houden zonder hem te zien! :P

En, hoe wordt Halloween daar gevierd? 'Trick or treat..!' maar dan op z'n Australisch? ;)

Maar zoals je gewend bent van mijn nachtelijke reacties kan ik ze niet zo lang maken als mijn mailtjes, bed tijd voor Jensje!

Morgen weer huiswerk! :( Blugh, veel plezier met duiken.. en surfen en.. pfoe, alle andere leuke dingen!!

Ik mail je morgen!

XxKus

• 01 November 2009 - 08:37

Sanne En Nikki:

klinkt tof man!
    Je bent wel echt zo'n waterratje. =D
    echt leuk dat je Maarten weer hebt gezien, was weer tijd;)
    Nou chick, wij gaan hockeyen.
    daaagdaag have fun

kusxxx

• 01 November 2009 - 19:37

Mariëlla:

Heeey Jorie,
    Leuk om weer iets van je te horen. Fijn dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt.
    Tot het volgende verhaal maar weer.
    Liefs Mariëlla

• 02 November 2009 - 03:58

Anna:

succes! wij zijn in melbourne ook vet xxx

• 02 November 2009 - 09:16

Rob Luysterburg:

Zo klein nichtje, wat een leventje.

• 02 November 2009 - 13:03

Kristel:

Pfoe wat een vervelend leventje zeg.. En wat leuk dat je Maarten hebt gezien!

Klinkt allemaal weer heerlijk! Ga je zo even een mail sturen met wat updates! Enjoy!

xx

• 02 November 2009 - 15:26

Jolanda Boelhouwers:

Tja klinkt inderdaad allemaal heel vervelend, ha ha ha:P
    Wens je nog heel veel plezier en enorm genieten

liefs Jolanda en kids

• 02 November 2009 - 19:09

Mama:

Hoi jorie , wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. We zagen de foto's van het surfen en je ziet er goed uit in je surfpak, wij misten wel actiefoto's.
    Heel veel plezier met het duiken.

xx mama

• 02 November 2009 - 20:03

Kim,Rob,Ingrid, Cees:

Hej Jorie,

Wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt:)

Groetjes Kim&Rob, Ingrid&Cees

Verslag uit: Australië, Byron Bay