Laatste Sydney daagjes! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Laatste Sydney daagjes! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Laatste Sydney daagjes!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hoi!

Nog een paar daagjes en dan vertrek ik uit Sydney! Ga maandag 5 dagen surfen en dan eindig ik in Byron Bay. Heb gisteren met Roos heel mijn eastcoast trip zitten plannen, zodat we tot december een plan hebben.
Vrijdag kom ik dus aan in Byron Bay, hier ga ik mijn duikbrevet halen en lekker aan het strand liggen ;) Vanuit daar nemen we de bus naar Nimbin, waar we de verjaardag van Roos gaan vieren.
Na terugkomst in Byron bay gaan we met onze buspas (die helemaal tot Cairns gaat) op weg naar het noorden. Onderweg gaan we nog een paar daagjes naar Fraser Island, 3 dagen zeilen in de Whitsundays en nog allerlei andere leuke dingen.
Als het goed is komen we eind november aan in de buurt van Cairns, waar ik nog even 3 weken ga werken. Ik vlieg dan naar Sydney om nieuwjaar te vieren! Dat was ongeveer het plan in een notendop ;)
Ik denk dat het volgende verslag nog even zal duren, want waarschijnlijk heb ik bij het surfen geen internet.
Zodra ik kan zal ik wat meer foto's op mijn waarbenjij zetten!

Groetjes en XX uit Sydney

  • 24 Oktober 2009 - 02:20

    Jens:

    Pfoe, het is hier weer lekker laat, daar is het ondertussen weer middag volgens mij? ( hier half 5 bijna! )

    De plaatsnamen zeggen me natuurlijk vrij weinig, maar eastcost klinkt erg idyllisch! Duiken, zeilen en vliegen klinkt ook weer super spannend! Hoewel je aan de andere kant van de wereld zit, ben ik nog steeds jaloers op je ;) Ik mis je natuurlijk ook al, beetje een raar gevoel, die Knook zo ver weg! Als ik morgen weer lekker fris wakker word rond het middag uur zal ik je nog een mailtje sturen!

    Vannacht is namelijk het einde van de mid-terms gevierd!! ( Microeconomics ging goed! ) Heb vannacht DJ helemaal thuis moeten brengen vanuit Oisterwijk, dat was minder, gehehe...!

    Nou, ik stuur je morgen een mailtje, verder smsen we, en zullen we zo snel mogelijk Skypen!

    Heel erg veel plezier! ;) ( Zal niet zeggen dat je voorzichtig moet zijn, dat is altijd zo'n onzin, dat ben je toch wel Jorietje! :D )

    Xxkus

  • 24 Oktober 2009 - 08:01

    Brigitte:

    He Jorie,
    leuk om te lezen dat het allemaal heel goed met je gaat. Zo te horen heb je al aardig wat gepland om rond te reizen. Ik blijf je volgen.
    Groetjes Brigitte

  • 24 Oktober 2009 - 09:24

    Mama:

    hoi jorie,
    surfen, duiken en zeilen, wat een mooi vooruitzicht. Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Geniet ervan.
    Liefs, xx mama

  • 24 Oktober 2009 - 13:29

    Hessel:

    Heey Jorie

    Ik lees dat jij een verschrikkelijk leven hebt, met een nog veel ergere vooruitzichten. Ik ben jaloers.

    Ik hoop wel dat het surfen goed gaat, mijn neef heeft er een bijna dood ervaring aan overgehouden en daarna nooit meer gesurft. Dus kijk goed uit als je het gaat doen (en ook voor de haaien).

    Veel plezier nog xx Hessel

  • 24 Oktober 2009 - 15:59

    Karen:

    Ha Schwester!

    Wat een leuke vooruitzichten! Ben toch wel een beetje jaloers! Ik ben nu net klaar met werken en ga zo weer terug naar Tilburg, vanavond waarschijnlijk nog even partyen :D..
    Spreek je snel weer en doe voorzichtig! Kus!

  • 24 Oktober 2009 - 16:12

    Sanne:

    zo zo mooie planning! ik ben echt wel jaloers hoor. nou ik wacht je volgende berichtje af en ik sms nog wel!

    kus kus

  • 25 Oktober 2009 - 19:20

    Frederieke:

    Heeee Jorie,,
    ik heb tot nu toen al je leesverslagen gelezen, en 't klinkt allemaal echt cool! Vind t echt stoer van je dat je dit doet !!
    Veel plezier en succes met surfen!

    kusjes van je nichtje!

  • 26 Oktober 2009 - 11:33

    Jennieke:

    Ha Jorie,

    goh wat heb jij een slecht leven zeg :P
    Wij genieten hier van een matige 14 graden, met heerlijk af en toe een flinke regenbui, wintertijd waardoor het om 18.00 donker is en natuurlijk lange dagen werken en studeren.
    Oftewel, zou zo met je willen ruilen..
    Geniet ervan de komende tijd en ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Groetjes Jennieke

  • 27 Oktober 2009 - 08:33

    Rineke:

    hoi jorie.wat fijn dat het allemaal zo goed gaat . wat een leventje .geniet ervan en veel surfplezier .we hebben trouwens een nieuw meisje kiki ze komt vrijdag we zijn benieuwd.groetjes xxx

  • 28 Oktober 2009 - 17:30

    Maaikie:

    Knookje!
    Jij bent nu aan je surftripje bezig! Ik hoop dat je een beetje op die plank kan blijven staan hahaha! Hoop snel te horen hoe het was!
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 01 November 2009 - 20:26

    Roeland:

    Pff jorie jij hebt echt een relaxte tijd daar!
    Maak er een geweldig jaar van!

    X

  • 02 November 2009 - 21:21

    Knook6:

    Hoi Jorie,

    Klinkt helemaal goed zeg!Wat maak je een leuke dingen mee!! Veel plezier verder, geniet ervan!
    Groeten van ons allen! xx

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 33716

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: