Bondi Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Bondi Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Bondi Beach!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hoi!

Gisteren heb ik een heerlijk strand dagje gehad, de hotspot van Sydney: Bondi Beach. De golven waren er serieus zo hoog, dat ik in het water stond en mijn bikini zich ergens anders bevond ;)
Verder ben ik gelukkig nog niet in een kangoeroe veranderd ;) maar wat niet is kan natuurlijk nog komen, haha.
Ik ben verder nu plannen aan het maken om in twee maanden de oostkust te gaan doen. De meesten zeggen dat twee maanden daarvoor ruim genoeg is, dus lijkt me dat een goed idee, zodat ik met nieuwjaar weer in Sydney ben.
En voor Fleur: klinkt heel cool hoor, een bevalling in het echt meemaken! Leuk dat het nu allemaal echt wordt!
Ik hoop dat ik voor het surfen nog een berichtje achter kan laten, want dat zal tijdens het surfen wel niet zo goed lukken ;)

Tot snel, en groetjes daar (voor Rineke: ook aan al mijn andere vismaatjes!)

Kuskus

  • 22 Oktober 2009 - 06:58

    Margaret:

    Hoi Jorie,

    Fantastisch om je op deze manier te blijven volgen. Ik heb gehoord van Marlies dat je het erg naar je zin hebt. Geniet van de reis en maak er een mooie tijd van.
    Heel veel groetjes van de Van Huijgevoortjes

  • 22 Oktober 2009 - 07:12

    Jens:

    Haha, wilde ook nét vragen of je niet al in een kangoeroe was veranderd..! Haha :P

    En leuke foto van dat bord dat je stuurde! Erg leuk ook: 'Non-compliance may result in immediate seizure and disposal of alcohol' Oeehheh, dan worden we bang, haha! Wilde dat nog in het boekje zetten, een foto wedstrijd voor het grappigste bord, maar daar was ik niet meer aan toe gekomen...

    Dus bij deze: Zoek voor mij het leukste bord van Australië! :D Surpirse me!

    En surf ze de komende dagen! ;) ( leuk, je gaat in het écht surfen, niet op internet! (i) HA-HA. )

    XxKus

  • 22 Oktober 2009 - 07:30

    Joëlla:

    Heee Jorie!

    Het klinkt allemaal echt super wat je gaat doen en tot nu toe al gedaan hebt. Zoiezo ben ik echt jaloers op het heerlijke weer daar. Wij zitten hier in de somberheid en jij kan lekker in je bikini rondwandelen haha.

    Nou ja ik wacht weer vol spanning op je volgende verhaal hoor :D. Geniet er van!

    XXX Joëlla

  • 22 Oktober 2009 - 08:35

    Maud:

    Hee Jorie,
    Het weer is hier vandaag inderdaad een beetje bagger. Wel lekker om te leren zo, want terwijl jij lekker door het zonnetje huppelt moet ik de hele dag binnen zitten:S
    Gelukkig heb ik jou verhaaltjes voor de afwisseling. Echt super om te lezen allemaal!
    Ik ben benieuwd naar het volgende.
    Veel plezier met surfen!
    kus

  • 22 Oktober 2009 - 08:40

    Maaike:

    Knookje!
    Wat leuk, weer een verhaaltje van je te lezen.
    Veel plezier met surfen, en tot het volgende bericht.
    xxxxxxxxxxxx

  • 22 Oktober 2009 - 13:15

    Oma Kees:

    hoi Jorie, hoe maak je het? Je wordt toch geen Australische? Heb je nog geen spijt? Is het eten goed of was het in Heerle lekkerder? En al taart gebakken voor je vrienden?
    Groetjes oma

  • 22 Oktober 2009 - 15:36

    Kristel:

    Oeww, weer een super verhaaltje! Ook een erg leuke foto van dat bord! We zullen het in onze oren knopen en zeker niet eerder komen. Anders is er toch niks aan;).

    Geniet van het surfen en het weer (en de lekkere kerels??)

    xx

  • 22 Oktober 2009 - 16:58

    Evi:

    Ha Jorie

    Zoals de anderen ook al schrijven.. om jaloers te worden! Strand.. dat klinkt erg aantrekkelijk als het hier regenachtig is en somber weer!
    Veel plezier met surfen!

    Groetjes Evi

  • 06 November 2009 - 15:34

    Sonja:

    Hoi Jorie,

    leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt..
    Margaret en ik zitten nu in Shanghai.. Het is hier helemaal geweldig.
    Geniet lekker en wij vinden het super om te lezen wat je allemaal mee maakt..
    Xxx Sonja

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 33712

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: