Relaxing at Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Relaxing at Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Relaxing at Sydney

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hoi!

Vandaag even een verslag vanuit het gratis internet in de bibliotheek ;) Heb gister mijn eerste echte relaxdag gehad. Heerlijk met de ferry naar Manly beach geweest en daar lekker liggen niksen in de zon. Was een heel leuk tochtje met de ferry, onderweg dolfijnen gespot in de haven van Sydney! Super stoer.
Verder gisteren boodschappen gedaan in backpackerstijl (lees: het goedkoopste van het goedkoopste ;)) en met Kelly, Anna en Eric in het hostel gekookt. Daarna nog even zitten kaarten en kletsen op het dakterras, wat niet helemaal relaxed was, omdat er ineens overal van die reusachtige kakkerlakken vandaan kwamen!
Maar nu ga ik even stoppen, omdat ik maar 20 minuutjes mag internetten hier en ik natuurlijk nog van alles moet doen (jaja, druk bezet leven als backpacker ;))

Kusjes uit Sydney!

  • 20 Oktober 2009 - 05:27

    Jens:

    Nogmaals: ik ben jaloers..!! Jij ligt daar heerlijk in de zon ( met de kakkerlakken... daar ben ik dan weer minder jaloers op ;) ) en je hebt totaal geen verplichtingen ofzo! Hoezo moeilijk om aan te wennen? :| Haha, ik kom erin om, al die verplichtingen! Wil best met je ruilen hoor, als ál die vrijheid teveel is! (A)

    Denk niet dat dat erin zit of wel?:P Nou fijne dag nog daar! ( Is het daar trouwens al zomer tijd? dan stel ik dat even in op m'n telefoon dan weet ik hoe laat het daar is ;) )

    Binnenkort stuur ik je een mailtje met alle andere updates vanuit het zonnige Nederland (35 C!!) Maar nu moet ik weer aan de slag!

    XxKus


  • 20 Oktober 2009 - 14:57

    Fleur!:

    Hee Meid!
    Wat een verhalen zeg ! ik kijk vandaag voor het eerst op je site, en je maakt me echt jaloers! ik ben afgelopen weekend naar Berlijn geweest, dat klink bij lange na niet zo gaaf als waar jij nu overal al bent geweest en wat je nog allemaal te wachten staat! maar het was wel heel leuk ;) heb vorige week ook stage gehad en ben voor het eerst bij een bevalling geweest! dat kan nog een klein beetje tippen aan jou verhaal;) Ik ben zo benieuwd hoe het surfen gaat? het lijk me zo cool ! ik wens je nog heel veel plezier, maar dat zal denk ik wel lukken :D
    xxxX (K)

  • 20 Oktober 2009 - 16:16

    Rineke:

    hoi jorie .wat leuk om te lezen dat je het goed naarje zin hebt. wat gaaf een echte kangeroe .en lekker relaxen in de zon . ik maar haring schoonmaken.maar geniet ervan groetjes. hoe is het met je rugzakje. ben je ook een kleine kangeroe. xxx

  • 21 Oktober 2009 - 15:17

    Knook6:

    Hoi Jorie,
    Wat heb je al veel gezien!Prachtig!
    Je lijkt je niet te vervelen!Veel plezier weer verder!
    Liefs van ons allemaalxx

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 33716

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: