Spotted my first Kangaroo! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Spotted my first Kangaroo! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Spotted my first Kangaroo!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

18 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hoi!
Jaja, het nieuws van vandaag, mijn eerste echte Australian Kangaroo gespot! Wat een coole beestjes! Heb vandaag een 5-uur durende heftige wandeling gedaan door de Bleu Mountains (national park wat even groot als Nederland). Na 2000 trappen, 4 uur wandelen en heel wat indrukwekkende uitzichten, moet ik toegeven dat ik toch wel last heb van een klein beetje spierpijn ;)
Verder is hier nog steeds alles leuk, heb besloten om tot en met volgende week maandag in Sydney te blijven en daarna een 5-daagse surftrip te doen richting Byron Bay. Heb een meisje ontmoet via Australian backpackers, waarmee ik ga surfen.
Ik weet nu trouwens echt even niet meer wat ik moet typen, dus voor verder informatie kunnen jullie even de waarbenjij van mijn nieuwe reisvriend Eric checken, die schrijft alles wat uitgebreider op ;)
Dankjewel alvast voor alle leuke reacties! Heel leuk om te zien dat jullie me allemaal volgen!
Kuskus

  • 18 Oktober 2009 - 11:42

    Karen:

    Heee zusje!

    Kei leuk zo'n kangaroo! Fijn dat je het nog steeds leuk hebt daar! Ik ben deze week niet meer in Loon, dus dan bellen we volgend weekend wel, oke? Dikke kus!

  • 18 Oktober 2009 - 11:48

    Guus :

    Het tweede ding wat je gespot hebt, na infinity nu een kangarooooo! XX

  • 18 Oktober 2009 - 11:52

    Jens:

    Knookie!

    Wat vet zeg:D Ik ben echt super jaloers, ik zit hier te blokken voor mijn mid-terms...! Dat surfen klinkt ook erg stoer ;) Kan je dat al of niet..? Nouja, in 5 dagen leer je het snel genoeg denk ik zo! Daar schijnen wel echt golven van 10 meter ofzo te zijn.. Dus kijk maar uit :D

    Benieuwd naar de foto's! ;)

    We bellluhhh.

    XxKus.

  • 18 Oktober 2009 - 14:01

    Kristel:

    Jorietje!

    Woow het lijkt me echt helemaal geweldig daar zeg! Klinkt super wat ik allemaal van je verneem!
    Kangaroe's (hoe schrijf je dat eigenlijk?!) zijn vet zeg!

    Zoals jweet ben ik geen heel fanatieke computernerd maar ik ga nu meer mijn best doen! Nu nog ff blokken maar ga je morgen ff een uitgebreide mail terugsturen!

    Haha zo grappig, het is nu ongeveer middernacht bij jou. Dat is wel echt vreemd zeg! Ik kijk uit naar je volgend verslag!

    xx!

  • 18 Oktober 2009 - 14:39

    Nicole:

    ahh dat is super vet!! Het klinkt allemaal geweldig volgens mij heb je het helemaal naar je zin, toppie! have fun met de surftrip chickie
    kus kus

  • 18 Oktober 2009 - 20:00

    Knook6:

    Hoi Jorie,

    Klinkt reuze spannend tot nu toe al!Geniet ervan! Hier is niet zoveel te beleven wat de moeite waard is om te vertellen aan je.
    Maar hier wel alles goed.
    Veel surfplezier!!
    Vele groeten van ons allemaal; Maarten, Sebastiaan,Dirkjan, Frederieke,Jos en Yolanda

  • 19 Oktober 2009 - 06:30

    Maaike:

    Joriee!
    Fijn om te horen dat alles zo goed met je gaat. Die surftrip lijkt me echt te gek! Heeel veel plezier en tot je volgende verhaaltje!
    xxxxxxx

  • 19 Oktober 2009 - 14:14

    Mariëlla:

    Heeey Jorie,

    Super dat het goed met je gaat. Ik vindt het toch echt kei stoer hoor zo'n reis naar Australië.
    En dan je eerste kangaroo in real life echt geweldig.Sidney lijkt me ook echt een geweldige stad om een tijdje te verblijven. Ik hoop dat je surf avontuur je goed gaat bevallen. Have fun.
    Liefs van Mariëlla.
    P.S. Joëlla gaat haar eigen reactie naar je schrijven.

  • 19 Oktober 2009 - 16:58

    Oom Ruud (B3):

    He Jorie,

    Fijn om te lezen dat je al een beetje je draai hebt kunnen vinden in Down Under.
    Ik hoop dat je Australiers ook net zo aardig voor je zijn, zoals ik het zelf heb mogen ervaren toen ik er was. Heel veel plezier en bij het surfen af en toe eens om kijken voor de haaien!?
    Zoals je weet ben ik nog steeds een beetje jaloers op je en zou zo willen ruilen.

    Keep it up going....

  • 19 Oktober 2009 - 19:48

    Nikki:

    chickie!

    Vet kangaroe's, whhiee.
    Hadden ze ook zo'n leuke echte buidel;)
    nja je hebt het iig goed naar je zin zo te lezen, gelukkig maar!

    Veel plezier en vooral met surfen,
    kus

  • 21 Oktober 2009 - 16:35

    Nelly Michielsen:

    Hoi Jorie,

    Wat een geweldige tijd heb jij daar.
    Leuk om je reisverslagen te lezen,van al dat moois wat je daar zoal ziet.
    geniet lekker van al dat moois en de vriendschappen van je medereizigers.
    Groetjes,Nelly

  • 26 Oktober 2009 - 19:03

    José Driessen (josti:

    Hoi Jorie

    Ik volg je nog regelmatig hoor via je site. Leuk hoor, ik ben jaloers op je. Het lijkt me geweldig! Leuk dat je daar iemand ontmoet hebt, waar het goed mee klikt. Veel plezier nog!

    groetjes van mij

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 33719

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: