Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van knookje - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: Jorie

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hoi!

Jaaaa! Arrived in Sydney. Moet zeggen dat het een super raar idee is dat ik aan de andere kant van de wereld zit! Ze rijden hier links, wat ook al wat rare situaties heeft opgeleverd ;)
Maar ik zal even vertellen hoe de vlucht is gegaan en hoe Hong Kong was.
Zoals ik al had getypt ben ik om 14 uur uit Nederland vertrokken en kwam ik om 8 uur 's ochtends in Hong Kong aan. Eerste indruk: Vies! Lelijk! en enorm groot. We werden opgehaald op het vliegtuig en kwamen terecht in een heel klein kamertje, waar ik een paar uurtjes geslapen heb. Daarna hebben we met 10 man een citytrip gedaan. Opzich wel leuk om Hong Kong Island te zien.
's Avonds ben ik om 23.55 naar Sydney gevlogen. Vlucht viel wel mee, om 12 uur aangekomen. Douane was ook niet heel spannend, dus alles verliep goed. Heb hier leuke groep met mensen ontmoet, dus dat komt helemaal goed.
Tot snel weer, hoop dat ik regelmatig op internet kan!

Kusjes

  • 16 Oktober 2009 - 03:18

    Jens:

    Hoop dat ik een beetje fastoenliojk typ om half 6 ''s nachts! Maar fijn dat je goed bent aangekomenen. MIjn boekje is zeker al uit of niet? Hoop dat je het leuk hebht daar in woolloomooloo! Ik ga snel slapen, morgen weer vroegop , ben kapot! ( raar is dat hè. voor jou is h4et nu wss midden op de dag!

    Slaap lekker en sprreeek je snel op skyope! heb het geinstalleerd! ;)

    XxKus

  • 16 Oktober 2009 - 06:58

    Jaap/marlies:

    Hoi jorie,

    fijn om te lezen dat de reis goed gegaan is en hoe je alles ervaart. Het was niet erg denk ik om Hongkong weer te verlaten. Het is natuurlijk niet te vergelijken met Brabant!!! Hopelijk tref je in Sydney betere hostels. Veel leuke dingen voor de komende dagen gepland? Tot gauw
    xx

  • 16 Oktober 2009 - 08:05

    Karen:

    Hoi hoi!

    Thanks voor je lieve mailtje! Hong Kong was dus toch niet zo geweldig haha ;)? Sydney zal er vast veel beter uitzien! Doen we binnenkort snel skypen? Dikke kus!

  • 16 Oktober 2009 - 08:07

    Karen:

    Oja, voor iedereen die Jorie een smsje wil sturen/bellen, ze is alleen op haar Aussie-nr te bereiken!
    Als je haar nr wilt hebben, kun je even een mailtje naar mij of naar Jaap en Marlies sturen!

  • 16 Oktober 2009 - 09:04

    Eline:

    Hee Nichtje!
    Goed te horen dat je een goede reis hebt gehad! Gaaf om Sidney te zien! Heel veel plezier & schrijf zo veel als je kan! Ik ben benieuwd!!

    Dikkekus!! Van ons allemaal!!

  • 16 Oktober 2009 - 15:25

    Ruud En Angela:

    Hoi Jorie, fijn dat het goed met je gaat daar "down under". We kijken al uit naar je volgende reisverslag vanuit Sydney!!
    Geniet ervan! Gr B3 xxx

  • 16 Oktober 2009 - 18:28

    Jens:

    Oké misschien is het beter als ik niet meer 's nachts berichtjes achter laat ;)

    Maar you got the point :D

    XxKus

  • 16 Oktober 2009 - 18:53

    Jennieke&Leo:

    Hey Jorie,

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Het zal nu wel stil zijn voor je moeder. Maar ze kan altijd bij ons een kopje koffie komen drinken.
    Have fun en we lezen je belevenissen hier wel!

    Groetjes Jennieke en Leo

  • 17 Oktober 2009 - 14:14

    Oma En Opa:

    Hoi Jorie,we zijn blij dat je goed aangekomen bent. Wat een prachtige foto. Veel plezier met je nieuwe vrienden!
    Liefs opa en oma xxx

  • 17 Oktober 2009 - 20:30

    Jose Driessen:

    Hoi jorie

    Leuk om je zo te volgen op deze site. Ik vind het echt super wat je doet. Ben ook echt van plan om regelmatig even te kijken hoe het met je gaat. Heel veel plezier daar.

    groetjes van Josti van het visteam.
    xx

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 14 Sept. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 33716

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2009 - 03 Juni 2010

Jorie in Australie

Landen bezocht: