Hong Kong airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van knookje - WaarBenJij.nu Hong Kong airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van knookje - WaarBenJij.nu

Hong Kong airport

Door: Jorie

14 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal!

Even snel een verhaaltje vanuit Hong Kong. Ben vanochtend om 8 uur aangekomen (redelijk brak), maar ben na een paar uurtjes slapen ongeveer weer hersteld. Heb verder een citytrip gedaan, maar dat vertel ik nog wel. Ga om 23.55 vliegen naar Sydney, finally! Verder gaat hier alles helemaal goed!
Tot snel vanuit Sydney.

XX Jorie

• 14 Oktober 2009 - 14:30

Guus:

Goed bezig! X

• 14 Oktober 2009 - 14:32

Maaike:

Jorie!
    Mooi dat je helemaal heel bent aangekomen in Hong Kong! Al veel spleetoogjes gezien zeker vandaag haha:D! Nu nog verder naar Sidney! Goede reis, en tot je volgende berichtje..
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 Oktober 2009 - 14:33

Karen:

Ottiee!

Fijn dat het goed is gegaan :D, vind het nog wel een raar idee hoor dat je aan de andere kant van de wereld zit! Spreek je senl! Kus!

• 14 Oktober 2009 - 14:40

Mariëlla:

Hee Jorie,
    Fijn dat het goed met je gaat. Hong Kong is al een eind in de goede richting. Ben benieuwd naar je citytrip maar dat lees ik wel in een van je volgende verhalen.
    Goede (vervolg) reis dan maar weer.
    Groetjes Mariëlla

• 14 Oktober 2009 - 15:00

Nicole:

haa schatteke, wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! ik kom net thuis en zie je ontzettend lieve briefje en foto echt heel leuk meis(L). Ik hoor snel het citytrip verhaal, ben benieuwd!! Succes met het laatste stuk reizen.
    kuss

• 14 Oktober 2009 - 16:24

Rineke:

wat fijn dat je al goed bent aangekomen . we denken veel aan je .goede reis verder op naar sidney.xxxxx groetjes van je vismaatjes.

• 14 Oktober 2009 - 16:25

Jens:

Ben benieuwd naar je verhaaltjes! Ben je nog op Hongkong Island geweest? ;) Ik ga vandaag Skype eens installeren, weet niet hoe ik dan met je moet bellen ofzo, maar dat vinden we nog wel wel eventjes uit! ;)

Ben natuurlijk ook benieuwd naar je foto's! ^^

I'll keep you updated met alle verhaaltjes van hier, maar vandaag was waar een doorsnee dagje :P

Fijne vlucht! Hoop dat Woolloomooloo bevalt ;)

Xxkus

• 14 Oktober 2009 - 19:35

Knook6:

Hoi Jorie,

Frederieke vraagt zich af of je nu alleen in HongKong hebt gelopen??
    Succes weer verder!
    Gr. Jos, Yolanda en de kids

• 15 Oktober 2009 - 18:18

Evi:

Hoi Jorie

Het eerste deel van de reis achter de rug :) al een heel eind op weg...
    Ben benieuwd naar je verhalen over Hong Kong!
    Veel plezier!

Groetjes Evi

• 15 Oktober 2009 - 19:14

Monique (overbuuf):

Yes, heb de pagina gevonden en zal deze zeker gaan volgen!

groetjes,

Monique